Год. 6, бр. 3, септембар 2005.
Александра Вранеш
Универзитет у Београду, Филолошки факултет
ИЗАЗОВИ ОБРАЗОВАЊА БИБЛИОТЕКАРА
УДК: 0.23-057.87:378.147
Напомена: Рад је саопштен на Стручном скупу "Образовање кадрова и корисника у библиотечко-информационој делатности" у оквиру 10. скупштине Заједнице библиотека универзитета у Србији, који су одржани 25. октобра 2004. г. у Народној библиотеци Србије, Београд.
Кључне речи: Библиотекарство, високошколско образовање, реформе
Сажетак: Образовање библиотекара на додипломском, постдипломском и докторском нивоу одвија се на Филолошком факултету Универзитета у Београду од 1962, односно 1981, а у данашњем облику од 1990. године. Веза теорије и праксе успоставља се кроз директну сарадњу са библиотекама и сродним институцијама културе. Реформа образовања која је у току предвиђа поштовање нових законитости, али истовремено и флексибилност и мултидисциплинарност стицаног образовања. Развијање сарадње са страним универзитетима наша је улазница у савремене образовне трендове. Да смо им близу, показује чињеница да се наше дипломе успешно нострификују на страним универзитетима
Милена Матић
УВОД
ЧЛАНЦИ
Бранислава Аврамовић, Иванка Клајн, Бранислав Ђурашевић, Слободан Милоњић
ЦИТИРАНОСТ РАДОВА ДОКТОРА НАУКА ИНСТИТУТА ЗА НУКЛЕАРНЕ НАУКЕ «ВИНЧА» ПРЕМА БАЗИ SCIENCE CITATION INDEX (SCI) 1. ОПШТА АНАЛИЗА ЦИТИРАНОСТИ
Стела Филипи-Матутиновић
КОЈЕ СУ ПЕРСПЕКТИВЕ ВИСОКОШКОЛСКИХ БИБЛИОТЕКА У ЕРИ ИНФОРМАЦИЈА?
Богољуб Мазић
ПОКРЕТ ЗА ОТВОРЕНЕ АРХИВЕ (OAI)
Александра Вранеш
ИЗАЗОВИ ОБРАЗОВАЊА БИБЛИОТЕКАРА
Драгана Милуновић
СПЕЦИЈАЛНЕ БИБЛИОТЕКЕ У РЕПУБЛИЦИ СРБИЈИ: СТАЊE У 2003. ГОДИНИ И ПРИОРИТЕТИ РАЗВОЈА СА ПРЕДЛОГОМ МЕРА ЗА УНАПРЕЂЕЊЕ РАДА
ПРИЛОЗИ