Континуирано образовање високошколских библиотекара
Abstract
У раду се разматрају теоријски и практични аспекти континуираног образовања високошколских библиотекара. У пракси је тешко повући границу између формалног, континуираног професионалног и континуираног личног образовања. Очигледно је и да постоји чврста веза између формалног и континуираног образовања библиотекара и да је она важнија од разлика које постоје између ова два образовна нивоа. У том контексту представљена су нека искуства у формалном и континуираном образовању библиотекара у Русији у циљу изналажења уравнотеженог развијања форми континуираног образовања код нас. Такође се разматрају врсте и облици континуираног образовања библиотекара високошколских и научних библиотека и описују резултати истраживања спроведеног у јуну месецу 2004. године на Универзитету у Новом Саду, које је имало за циљ да прикупи податке о врстама учења на радном месту које библиотекари најчешће користе.

This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.