Континуирано образовање високошколских библиотекара

  • Гордана Вилотић Библиотека Филозофског факултета, Нови Сад

Abstract

У раду се разматрају теоријски и практични аспекти континуираног образовања високошколских библиотекара. У пракси је тешко повући границу између формалног, континуираног професионалног и континуираног личног образовања. Очигледно је и да постоји чврста веза између формалног и континуираног образовања библиотекара и да је она важнија од разлика које постоје између ова два образовна нивоа. У том контексту представљена су нека искуства у формалном и континуираном образовању библиотекара у Русији у циљу изналажења уравнотеженог развијања форми континуираног образовања код нас. Такође се разматрају врсте и облици континуираног образовања библиотекара високошколских и научних библиотека и описују резултати истраживања спроведеног у јуну месецу 2004. године на Универзитету у Новом Саду, које је имало за циљ да прикупи податке о врстама учења на радном месту које библиотекари најчешће користе.

Published
2024-03-13
How to Cite
ВИЛОТИЋ, Гордана. Континуирано образовање високошколских библиотекара. Infotheca - Journal for Digital Humanities, [S.l.], v. 7, n. 1/2a, p. 33-42, mar. 2024. ISSN 2217-9461. Available at: <https://infoteka.bg.ac.rs/ojs/index.php/Infoteka/article/view/545>. Date accessed: 20 nov. 2024.