Електронско учење 2.0 и његова примена

  • Катерина Здравкова Природно–математички факултет, Институт за информатику Скопље, Македонија

Abstract

Еволуција представља континуалан и неизбежан процес постепеног прелаза из једног стања у друго. Почевши од 1981. када је успостављено прво “рачунарско окружење за академску употребу” у Карнеги Мелону (Carnegie Mellon), учење је направило корак од традиционалног учења ка електронском учењу. У XXI веку, еволуција комуникације и колаборације још је драматичније изражена. Људи интензивно користе друштвено умрежавање у приватне и професионалне сврхе. Најновији трендови комуникације допринели су да се Електронско учење трансформише у Електронско учење 2.0. Овај чланак представља пример те тенденције. Почињемо са аналогијом између куповине робе и стицања знања и вештина, а настављамо увођењем две компоненте Електронског учења 2.0. Као пример, детаљно је описан курс који је у току, а који обухвата неколико техника друштвеног умрежавања и колаборативног учења. Посебна пажња посвећена је напорима студената током реализације курса и напорима наставника у спровођењу курса. Чланак се завршава навођењем корисних страна и недостатака овог приступа, као и намерама о даљој примени Електронског учења 2.0 на међународном нивоу

Published
2024-03-07
How to Cite
ЗДРАВКОВА, Катерина. Електронско учење 2.0 и његова примена. Infotheca - Journal for Digital Humanities, [S.l.], v. 11, n. 2a, p. 3-18, mar. 2024. ISSN 2217-9461. Available at: <https://infoteka.bg.ac.rs/ojs/index.php/Infoteka/article/view/474>. Date accessed: 20 nov. 2024.