Друштвени медији и њихова улога у ширењу одређене представе о лепоти

  • Адиба Сидики Муслимански универзитет у Алигару, Одељење за енглески

Abstract

Друштвени медији се из дана у дан користе све више и постају све популарнији. Друштвени медији су утицали на људе на много различитих начина, али најистакнутији су стандарди лепоте. Овај рад анализира ефекте који друштвени медији имају на начин на који људи сагледавају своје тело упоређујући га с оним што виде на друштвеним медијима. Анализира се, такође, како је овај утицај друштвених медија дорпинео ширењу нереалистичних апликација и филтера међу људима, посебно међу тинејџерима. Ове апликације и филтери су алати за уређивање слика који дозвољавају корисницима да промене своје слике тако да изгледају лепши.  Ове преобликоване слике нису реалне и понекад могу водити слабом самопоштовању код младих жена. Спроведена је мала анкета у којој је двадесет шест младих жена поделило своје ставове о искуству с друштвеним медијима. Циљ анкете је био да се сагледа како су друштвени медији променили њихове погледе на женско тело и стандарде лепоте.

Published
2021-10-27
How to Cite
СИДИКИ, Адиба. Друштвени медији и њихова улога у ширењу одређене представе о лепоти. Infotheca - Journal for Digital Humanities, [S.l.], v. 21, n. 1a, p. 79-92, oct. 2021. ISSN 2217-9461. Available at: <https://infoteka.bg.ac.rs/ojs/index.php/Infoteka/article/view/2021.21.1.4_sr>. Date accessed: 26 may 2024.